G4S België wint SAM Award op Showtime: de grootste conferentie voor sales enablement in Europa

Op 3 en 4 oktober vond de tweede editie van Showtime plaats: de tweedaagse conferentie van Showpad die bezoekers van over de hele wereld lokt. Showtime is de grootste conferentie in Europa rond sales enablement: een overkoepelende strategie om het verkoopproces te optimaliseren. Hoogtepunt van de conferentie: de uitreiking van de SAM awards.
SAM award

SAM – kort voor Sales & Marketing Excellence – beloont klanten en partners die hun grenzen verleggen op het vlak van contentactivatie. En zo hun salesteams beter aansturen en hun klanten maximaal engageren.

G4S is de trotse winnaar van de SAM award in de categorie Taking customer experience to the next level.

Het marketingteam demonstreerde hoe G4S een innovatieve en dynamische beleving ontwikkelde voor de doelgroep – een sales- en marketingaanpak die de ‘klassieke’ manier van werken met foto’s, pdf-documenten en video’s overstijgt.

Deze klantgerichte benadering is sinds een paar weken beschikbaar voor de segmenten retail en soho.

De award is een heuse boost voor onze motivatie. Zeker omdat we nog lang niet alle mogelijkheden hebben benut. Tegen het einde van het jaar voegen we extra segmenten toe. En in 2018 tillen we onze Showpad-toepassingen naar een nóg hoger niveau.