[Persbericht] Nieuwe Cluster Managing Director

G4S kondigt de aanstelling van haar nieuwe Cluster Managing Director België, Luxemburg en Frankrijk aan.

Vilvoorde, 13 januari 2021 - Op 13 januari 2021 heeft G4S, de wereldleider in geïntegreerde beveiliging, bij monde van haar Regionale CEO Europa, Stephane Verdoy, aangekondigd dat zij de heer Bruin Bourgois heeft aangesteld als haar nieuwe Cluster Managing Director voor België, Luxemburg en Frankrijk. De heer Bourgois neemt deze taak over van de heer Luc Priem, Financial Director G4S België, Luxemburg en Frankrijk, die sinds januari 2020 deze functie ad interim uitoefende.

De nieuwe Managing Director heeft 25 jaar ervaring in de B2B dienstenindustrie: 24/7 bijstand, support services, finance, financiële huur, operationele leasing en verzekeringen. Hij is een people-man, die leiderschap als een ambacht beschouwt en graag authentiek, constructief en enthousiast te werk gaat.

Stephane Verdoy, Regionaal CEO G4S Europa, beschrijft hem als volgt: ”Bruin staat bekend als een integer, pragmatisch, oplossingsgericht en creatief leider. Hij weet mensen te inspireren en rond zich te federeren. Hij heeft een klare kijk op hoe een onderneming strategisch en tactisch te transformeren en hoe dit te implementeren. Daarbij heeft Bruin oog voor de centrale plaats van de medewerkers en de klant. Met de komst van Bruin naar G4S zijn we in staat om onze marktpositie verder te versterken en de interne processen te optimaliseren.”

Bruin Bourgois

Bruin Bourgois (1964) is Bruggeling, heeft 2 kinderen, en woont met zijn partner in Vlaams-Brabant. Na zijn studie als jurist startte Bruin zijn loopbaan in de financiële dienstensector, onder andere bij Bacob Bank, Sogelease, ING Lease en Leaseplan. Vanaf 2009 ging hij als CEO aan de slag bij bijstandsverzekeraar Europ Assistance België. In 2014 werd Bruin verzocht om cateraar Compass in België te leiden, waar hij met 2000 medewerkers een succesvol veranderingstraject kon doorvoeren. In beide bedrijven volgde ook een sterke commerciële en financiële groei.

Sinds 2018 is Bruin Executive Director bij EY, waar hij zich verder is gaan toespitsen op zijn passie voor innovatie, en het inbedden van oplossingen binnen de structuren en processen van klanten. Bruin is tevens alumnus van INSEAD Fontainebleau.

“Ik ben verheugd om het G4S team te vervoegen” verklaart Bruin. Wanneer we peilen naar zijn plannen zegt hij: “G4S is een bedrijf met veel potentieel in een sector in volle transformatie. Ik wil mijn ervaring ten dienste stellen van G4S om samen met alle medewerkers en de klanten het succesvolle pad van G4S verder te zetten.”.